|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Naja, laat maar dan.
Het ging me er ook niet om of je naast de schoenen liep of niet. Zie mijn vorige post, over dat potje, daar blijf ik bij.
|
|
|
|
#2 | ||||
|
Guest
|
Citaat:
Citaat:
Wat dating sites betreft... daar, uhm... liever niet (welke gek gaat nou daten zonder geld? Juist... ik heb nauwelijks geld om uit te geven). Ik ben nog niet helemaal klaar voor zulke stappen. Moet ik mezelf eerst nog wel wat verbeteren. Moet wel lukken, aangezien ik 'eindelijk' 's wat vrienden maak. Citaat:
Nogal moeilijk voor me om ze niet aan te spreken, als ik eerlijk moet zijn. Zekers... Citaat:
Zo onstaan dus die overdreven dingen. Ik zeg, 'blijkbaar' knap en dan is er zeker iemand die het anders opneemt. Nogal lastig op school met zulke dingen. Verspreid zich als een vuur door een bos met een flinke wind mee. Had ik een 8,5 voor een proefwerk en iedereen ging er meteen vanuit dat ik altijd het hoogste cijfer zou halen en een briljant genie ben. Ze gaan er trouwens nog steeds van uit dat ik de slimste ben, ook al heb ik niet altijd het hoogste cijfer en zelfs 2 onder de 6 (maar nog wel voldoende) -_- Ik ben daarmee wel de enigste zonder onvoldoendes... Nogal, ja. Maar mensen die zich daarvoor aanmelden geven het vaak niet toe. |
||||
|