|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
|
Zoals ik al zei, ik kan net zo makkelijk bluffen
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Dan zou je een weerwolf kunnen zijn.
__________________
"Groetjes terug." |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
|
ik denk dat frox en impressions geen weerwolven zijn.
maar ik weet het niet zeker natuurlijk..
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medewerker
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
|
|
|
|
|