Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 1 December 2006, 10:20   #1
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Zoals ik al zei, ik kan net zo makkelijk bluffen
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 12:30   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Zoals ik al zei, ik kan net zo makkelijk bluffen
Dan zou je een weerwolf kunnen zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 16:57   #3
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik denk dat frox en impressions geen weerwolven zijn.
maar ik weet het niet zeker natuurlijk..
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 17:33   #4
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik denk dat frox en impressions geen weerwolven zijn.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 19:14   #5
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Zoals ik al zei, ik kan net zo makkelijk bluffen
Ik heb toch sterk het vermoeden dat je nu loopt te bluffen inderdaad.
Maar ja, er zijn geen bewijzen voor dat je geen ziener bent natuurlijk.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.