|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
|
Stem Biffy. Ze werkt hier structureel de niet-wolfjes eruit door ze zwart te maken, terwijl ze in feite zelf een wolfje is die haar mede-wolfjes beschermt!
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Girls JustWannaHave Fun
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
|
Citaat:
Hmm ja. ALS biffy een wolf is, heeft ze het in elk geval erg makkelijk, want niemand verdenkt haar! Ik weet het niet meer.
__________________
** You're pulling me close, I just say no... I say I don't like it, but you know I'm a liar... 'Cause when we kiss, oooh, fire! ** |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Lid
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
|
Citaat:
das mijn enige weerwolfspelmaatje
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale |
|
|
|
|