|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() |
![]() |
#2 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Weekend er op zit ik al in de buurt van Nijmegen (Groesbeek), vrijdags gaan we Nijmegen in.
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar kom je nou wel of niet de 29e? Anders zie ik je dan misschien vrijdag wel ff.. ![]() ![]() |
|
![]() |
#4 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Zitten in Seven Hills (?) Alleen gaan er dit jaar weer geen ballen mee net als vorig jaar! De planning is wel beter, vorig jaar hadden we een wedstrijd en toen hebben we maar het tweede gestuurd! Waar we in Nijmegen zitten weet ik niet. Vorig jaar werden op het laatst alleen nog in Q toe gelaten? Vage tent...
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Seven Hills...hmm ken ik niet! de Q ja, haha! Daar doet mijn vriend elke week pokertoernooi spelen! Was vroeger wel een beetje mn stamkroeg, je kunt daar tot laat naar binnen en toen der tijd rustig je biertje drinken. Nu is het wel een beetje veranderd geloof ik. Als je rustig ergens wilt gaan zitten daar tegenover zit het café van mn schoonmoeder, De Nieuwe Maan, is geen hippe tent ofzo hoor, maar je kunt d'r wel lekker zitten ![]() Vrijdagavond is er verder volgens mij niet zoveel meer in Nijmegen, misschien is Bascafé/Twee keer bellen wel leuk dan... Of de Fuik(al weet ik niet of het daar druk is op vrijdag..) Ach ja ik weet niet wat jullie willen, wild stappen of gezellig zitten? Ik hoor het wel ![]() |
|