Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 January 2007, 16:11   #1
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

ja, dat kun je van iedereen zeggen. in het begin kun je van niemand iets zeggen of die wolf is of niet, waarom zou je dan veel posten? Nu is het spel verder op gang en zijn er meer aanwijzingen enzo.

en, ik maak helemaal niemand verdacht ik probeer wat aanwijzingen te krijgen wie er een wolf zou kunnen zijn.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.

Laatst aangepast door ash-hôôle : 20 January 2007 om 16:15
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 17:21   #2
PFP
Guest

Standaard

Het is me echt een raadsel waarom impression is weggestemd, alleen omdat hij tyskie verdacht.

Tyskie is mij iets te stellig met het uithangen van de martelaar, hij gokt erop dat we hem te slim achten om zo een verdediging te voeren als hij een wolf zou zijn, beetje omgekeerde psychologie

ik stem op hem
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 19:15   #3
bruggi
Guest

Standaard

Lieve mensen alsjeblieft, dit gaat niet goed zo!
PFP: de wolven kunnen daar toch zo op inspelen? Zodat Tyskie de volgende is die er uit gestemd gaat worden door ons?
Echt jongens stemmen op Tyskie moeten we echt niet doen. Geef mijn theorie over hem een kans, jullie zullen zien dat het klopt. Jullie mogen me allemaal door het slijk halen als Tyskie wel een wolf blijkt te zijn, ik ben er nl. echt heilig van overtuigd dat het niet zo is.

Ik ga mee met Headliner en stem op Ash-hoole. Hopende dat Headliner dan geen wolf is (twijfel ik wel aan), zijn dat tenminste 2 stemmen. PFP ik hoop ook echt dat ik jou mee kan krijgen. Het is doodzonde als we nou weer een dorpeling wegstemmen.
AMF, Amby, Frox, wat doen jullie?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels