|
Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik heb ook een liedje geschreven over me oma als jullie het mooi vinden zeg het dan ff
![]() ![]() ![]() IK ZAL JE NOOIT VERGETEN: Een tijdje geleden wasi k nog zo gelukkig Omdat jij nog bij ons was Maar jammer genoeg is dat verleden Elke avond voor dat ik naar me bed toe ga Dan kijk ik naar de sterren Kijken of u daar ergen bij staat REFREIN: Jij was voor onze opa een vrouw met een warm hart en als moeder was je heel apart een oma daarvan bestond er maar een jij gaf ons een warm gevoel en dat kon jij alleen daarom zullen we je nooit vergeten jij was het belangrijkste in mijn leven de pijn om je te moeten missen daar kan ik gewoon niet tegen ik blijf me telkens maar vergissen en dat is helemaal niet goed me vrienden zeggen,priscilla verlies tog geen moed geloof me maar het komt allemaal wel goed maar daar geloof ik niet in want het heb tog allemaal geen zin want ik wil jou zien ,gewoon voor altijd REFREIN: jij was voor onze opa een vrouw met een warm hart en als moeder was je heel apart een oma daarvan bestond er maar een jij gaf ons een warm gevoel en dat kon jij alleen daarom zullen we je nooit vergeten jij was het belangrijkste in mijn leven maar oma wil je me helpen in goede en in slechte tijden dat je altijd bij me bent dat ik je soms kan zien dat je me een teken geeft dat alles goed met je gaat REFREIN: Jij was voor onze opa een vrouw met een warm hart en als moeder was je heel apart een oma daarvan bestond er maar een jij gaf ons een warm gevoel en dat kon jij alleen daarom zullen we je nooit vergeten jij was het belangrijkste in mijn leven(2x) |