|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
Maar het feit is dat ze nu eenmaal gemaakt worden.
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
en het feit is dat de mensen zich dan gaan ergeren aan demonstrerende, dan niet geweldadige moslims. waar je dan later hoort: wat een agressief volk zeg!!!
#3 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amsterdam Original
|
![]()
Iemand die de richtlijnen van de koraan volgt IS perfect. Dat dit nou botst met het westerse wereld kan ik niks aan doen. maar er dan kritiek op uiten; da's pas geweldadig
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
en dat de Paus zij dat homoseksualiteit een ziekte was? DAT zorgt ervoor dat men geweldadig word, niet de grappanmakerij |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
WAT IK ZELF OOK AFKEUR is het gedrag van _sommige_ nederlandse moslims tegenover homo's en joden. Ik heb zelf veel homoseksuele vrienden dus daar erger ik me ook aan, maar ik zal nooit van me leven een geloof daarop afrekenen. Een moslim mag pas gelovig leven als hij geaccepteerd wordt en kan leven in zijn omgeving where ever that may be. En misschien is DAT een oorzaak van de islamitisering en niet de islam zelf (om maar even terug naar onderwerp te gaan)
![]() |
#7 | |
Banned
|
![]() Citaat:
En SOMMIGE nederlanders zijnidd geen haar beter dan geweldadige gelovigen. ze zijn zo mogelijk nog zieker in hun hoofd, kwestei van afkomst. En een (potentiee) moslim word al in de opvoeding geindoctrieneerd (excuus voor een eventuele spelfout) vanaf de jeugd door de koran en zijn famillie |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medewerker
|
![]()
De richtlijnen van de koraan zijn verouderd, net zoals de richlijnen van de bijbel.
#9 |
Lit
|
![]()
Geloof in het algemeen is de oorzaak van volksruziën. En geloof is niet alleen de boekjes.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Amsterdam Original
|
![]()
Het is inderdaad één van de oorzaken. Daar ben ik het mee eens maar om een geloof en volk daarop dan uiterst geweldadig te noemen vind ik te ver gaan, vooral als je naar de houding kijkt van ongelovigen.