|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Prima
|
![]()
Niks mis met 10 jaar verschil joh, gewoon lekker in die aker douwen met je piel Sander, komt helemaal goed met jou
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banned
|
![]() Citaat:
want niet iedereen doet dan namelijk ![]() Okee hij ouwehoert met 13 jarigen.... so what? hij blijft een goede gozer die niets misdaan heeft, en daarnaast voegt ie sfeer toe aan het forum we weten allemaal, en de fb`s kunnen dat beamen, dat hij op geen enkele andere manier dan vriendschappelijk contact heeft gehad met mede forumers ![]() dus waarom zou je hem bannen? Laatst aangepast door insanity : 27 January 2007 om 14:38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]()
Goed, ik voel me behoorlijk aangesproken met dat voorbeeld van 13-jarige.
Anyway: Citaat:
Sander is een leuk mens en, als het voorbeeld wat voor de quote over mij gaat (eigenlijk neem ik aan van wel ![]() Om nou ontopic te blijven en door te gaan over zijn leeftijd: Ik zie gewoon geen enkele reden om Sander te bannen. Hij brengt idd sfeer toe aan 't forum en kan nog prima advies geven. Hij zeikt tenminste niet zo en is altijd vrolijk. Damn wat een probleem weer zeg. |
|
![]() |