|
Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
hoi dames en heren.
ik heb dus ook maar een liedje geschreven. ik hoop dat jullie het mooi vinden... het ontroert zelfs mij en ik heb het zelf geschreven kun je nagaan. nou hier komt ie dan... (oohja, ik draag het op aan mijn overleden cavia en god natuurlijk, altijd god!) nou. heh.. hier komt hij echt. trek een flesje wijn open en houd de dozen tissues in de aanslag... Jij bent onverhangbaar Mijn grote verdriet Als jij weer een dier baart Mijn grote verdriet Nee ik kan jou niet wissen Met je tandloze lach Jij bracht bier in m'n leven Door jou zuip ik dag en nacht Refrein: Als sterren aan de hemel staan Dan is het waarschijnlijk nacht Dat duurt tot een uur of acht En het is pas half drie Als sterren aan de hemel staan Dan is het een donkere boel Ik val dan weer op m'n smoel Omdat ik geen flikker zie Ik heb vaak liggen dromen Over een toekomst in de bouw Ja ze moesten er komen Dertig woningen nou Ja ik gaf heel mijn leven Voor cement en de steen 1 ding weet ik echt zeker Ik metsel 't liefste alleen Refrein: Als sterren aan de hemel staan Dan is het waarschijnlijk nacht Dat duurt tot een uur of acht En het is pas half drie Als sterren aan de hemel staan Dan is het een donkere boel Ik val dan weer op m'n smoel Omdat ik geen flikker zie 1 half wit, twee volkoren En een pot pindakaas Twee meter worst, een bak zult Een varkenshaas Refrein: Als sterren aan de hemel staan Dan is het waarschijnlijk nacht Dat duurt tot een uur of acht En het is pas half drie Als sterren aan de hemel staan Dan is het een donkere boel Ik val dan weer op m'n smoel Omdat ik geen flikker zie Zoals je ziet een beetje vergelijkbaar met die andere liedjes, alleen is mijn lied natuurlijk veruit de beste. op/aanmerkingen gewenst. Als aanstormend talent singer/songwriter kan ook ik natuurlijk alle tips gebruiken. Dankje. |