|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
dude toch
...Hardcore is een tegen reactie op punkers...hardcore mense ondersteunen de levens stijl van punk niet,zelfs een afkeer...de kleding is totaal anders...ook geen piek haar fzo...zoals ik al eerder zei , Hardcore rap en Hardcore/Hardstyle bestaat véél minder lang als de hardcore die ik beluister dus als ik grof zou zijn >>> " Na-apers " "copy-cats" kleine verduidelijking , uiteindelijk...boeit da ni ik luister even goed Rap (cypers hill) als Hardstyle kzoe graag verder gaan,me bands opnoeme in ons genre van HC als je er kent ,noem ze op...liefst BE das altij leuk greets |
|
|
|
|
#2 |
|
Amsterdam Original
|
jullie gebruiken gitaren dus zijn allemaal het zelfde. sorry maar het is gewoon zo enzo. ja, meer weet ik er echt niet vanaf hoor maar dat weet ik wel. ZELFDE HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHA.
|
|
#3 | |
|
Lid
|
Citaat:
héhé "allemaal het zelfde" wat een steriotype kritiek... er zit zeker en vast on-noemelijk véél verschil in "gitaren" als ge ni weet waar ge over praat kunt best zwijgen ![]() gij luister uw "hardcore rap" en ik luister mijn stijl... maar laat da van da is allemaal hetzelfde...alleen idioten antwoorden zo. >>>> Dus we gaan verder , als je een band kent in de stijl hierboven laat dan van je hore. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Amsterdam Original
|
Citaat:
loop maar te dollen hoor haha.
|