Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 February 2007, 12:44   #11
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik begrijp trouwens iets niet tyskie. je zegt dat atjeuh misschien is opgegeten omdat ze richting impressions als mogelijke wolf wees. maar ík begon met verdachtmakingen t.o. hem, en zij 'praatte mij na' (om het zo even te noemen). toen begon ik met appelshampoo verdacht vinden, en nu zeg je dat jíj er de volgende ronde uitgegooid wordt omdat jij appelshampoo verdacht vindt (terwijl ik ermee 'begon')
Over Atjeuh. Dat heb ik een aantal posts geleden uitgelegd. Ik zocht naar een theorie waarom de wolven Atjeuh hebben opgegeten. Ik geloof niet dat de wolven wisten dat zij ziener was, dat kan gewoon niet. Dus kan het gewoon blind prikken zijn geweest (bij wijze van spreken). In dat geval schieten wij er niets mee op. De andere mogelijkheid die ik zie is dat de wolven Atjeuh gevaarlijk vonden. Dat is namelijk typisch wolvengedrag, ze eten mensen op die ze te gevaarlijk vinden.
En Atjeuh wees in een van haar posts Impressions aan als haar hoofdverdachte op dat moment.
Ik weet dat het niet echt supersterk is, maar ik zocht naar aanknopingspunten. De wolven hadden jou in deze theorie ook kunnen opeten, maar misschien hadden ze een reden om dat niet te doen. Wellicht denken ze dat jij ook zo'n type bent dat als geest door blijft posten om die wolven maar te vangen.
Maar zoals later ook gepost, vind ik deze theorie niet zo enorm hard dat Impressions er gelijk aan moet. Maar in combinatie met andere verdenkingen in het begin van het spel wordt het voor mij een iets grotere verdenking.
Maar voor hetzelfde geld zit ik helemaal mis, hebben de wolven gewoon lukraak iemand gekozen (die dan ook nog eens ziener bleek te zijn) en heeft Impressions hier niets mee te maken. En lachen zij nu (op de achtergrond) in hun vuistje omdat wij wederom de verkeerde mensen verdenken.
Maar je moet iets.

Over Appelshampoo. Ik redeneer graag vanuit mijn eigen perspectief (), maar ik noemde jouw naam ook als ophangslachtoffers als appelshampoo geen wolf is. Wij hebben haar naar voren geschoven als eerst mogelijke en daarna vrijwel zekere wolf. Als zij nu geen wolf blijkt te zijn (dan wordt het erg moeilijk om te winnen, want dan hebben we helemaal niets meer), dan zou ik jou en mij gaan ophangen...
Maar ik ga er na die opmerking van Atjeuh volledig vanuit dat Appelshampoo een wolf is, dus ik ben niet zo bang om opgehangen te gaan worden.

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels