|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Ik ga toch ook maar op appelshampoo stemmen. De opmerking van Atjeuh na haar dood lijkt er idd op te wijzen dat ze de functie van appelshampoo heeft opgevraagd, en dat zij dus een wolf bleek te zijn. Ik dénk ook dat deze theorie juist is.
Echter, als appelshampoo geen wolf blijkt te zijn, ga ik tyskie en biffy verdacht vinden. Atjeuh zegt hier (middenin de 'discussie' over een goede ziener): Citaat:
In de laatste ronde heeft ze volgens mij dus de functie van appelshampoo, biffy of tyskie opgevraagd (misschien die van impressions, want die was ook verdacht). Misschien heeft ze Tyskie's raad opgevolgd en de functie van appelshampoo opgevraagd. Maar misschien wilde ze eerst de functie van Tyskie weten en heeft ze die opgevraagd. Die twee lijken mij het meest waarschijnlijk, hoewel dus ook biffy en impressions aannemelijk zijn. Maar ik gok op appelshampoo en ga mijn stem nu versturen.
|
|