|
|||||||
| Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
ten 1ste deze forum site eindigd met ".com" mmm geen ".nl"
oh dan zijn wij ook welkom!! en blablake voel jeje een beetje uitgesloten? moeten we je wat aandacht geven ? hierzie---------
|
|
|
|
#2 |
|
wat is kunst?
|
één ding! als het u niet aansta onze werk... er zijn topic genoeg om jullie kont tekunnen laten afvegen... of hebben jullie echt niets tedoen met jullie tijd?
Als ik iemand zijn werk zie en ik vind hem goed dan zeg ik het ook gewoon... als ik het slecht vind zeg ik het ook... maar ik respecteer altijd anders man werk, wat ik hier niet echt zie van uit jullie kanten! anyway, genoeg tijd in jullie gestoken... I'm still a man with a big plan!! btw oli4: vanavond naar vt 4 kijke ... super talent.. mijn neef komt erop met enkele vriende (2meisjes, 1dj en mijn neef) ga lache zijn
__________________
MARIFA ARTS |
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Citaat:
)wie zijn er hier nou gigantisch offtopic aan het chatten? Citaat:
jij bent degene die je buitengesloten voelt, namelijk jij begint te zeiken dat belgen hier welkom moeten zijn omdat het .com is.
__________________
1234hoedjevanpapier Laatst aangepast door blabla1993 : 19 March 2007 om 14:16 |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
belg
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
henk*
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
zo moeilijk is het niet hoor
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#7 |
|
boooooooooooooooooooring
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
o nee? je hebt het al 2 keer gedaan
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#9 |
|
*****eigenaar
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
|
OMG, get a life, zielig hoor
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
het enige wat ik met dat plaatje wou zeggen is: Tegenwoordig is het enige wat je moet doen om designer te worden, een beetje kennis hebben van een programma. en dan kun je naar hartelust wat spul in elkaar flansen en zeggen dat het "design" is
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
*****eigenaar
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
|
Citaat:
!!! jongetje, voor je mij kan "raken" moet je veel verder gaan hoor . Moet je eigenlijk nog niet aan de borst van je mama gaan liggen? 15jaar en al zo'n bek... Je komt verdomme nog maar juist uit je pamper... Maar whatever, je hebt gelijk jongetje, doe zo voort, vooral niet zielig
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Citaat:
nou hoofrekenen ben je al helemaal niet goed in he?maar het was niet mijn bedoeling jou te "raken" maar mijn mening te uiten over wat zich allemaal wel niet disgner kan noemen. En ik weet niet wat jouw doel was met deze opmerking maar als je denkt dat je mensen kan "raken" via internet dan ben je erg ver van huis. dag dag opa.
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
tijd om op te staan
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
|
mee eens.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld ! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
*****eigenaar
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
|
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#16 |
|
*****eigenaar
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
|
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|