|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#13 |
|
architect of life
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
|
Veel zal ik dit jaar wel niet in bikini of badpak rondlopen vermoed ik. En dan nog zou ik niet echt moeite doen. (Ik ben voor één keer tevreden over hoe ik eruit zie
.)En ik fiets tegenwoordig minimaal drie dagen in de week minstens twintig kilometer, dus al hetgene wat ik bij kom, fiets ik er wel af.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity beauty booty killerqueen |
|
|
|