|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ohw ik kan zelf sheets maken, en doe dit volledig gratis, maar ik doe het alleen wanneer het MIJ uitkomt, want ik heb het best druk.
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() als je zover geraakt, kan je het sturen naar saragorn9@hotmail.com mercikes! |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
heej luitjes heeft iemand dit nummer van NE-YO stuur hem dan ff naar s-j1991@hotmail.com
CJ |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
bij een midi bestand hebben alle (in het gebruikte midi bestandje) instrumenten een eigen "spoor" en daardoor is het mogelijk het liedje te ontleden, dus dan kan je bijvoorbeeld het piano gedeelte, of de drums of de gitaar of de melodielijn er tussen uit halen. Dus als je een kwalitatief goede .midi file hebt, is het mogelijk om de orginele pianoblad muziek van een liedje te creeeren. En DAAROM is www.freepianosheets.com de BESTE site voor blad muziek. want bij iedere andere bron, of je het nou van internet of uit een boek haalt, zien de sheets er heel rommelig uit, of zijn de noten op de sheet de melodie lijn. en als ik een piano stuk als Bohemian Rhapsody van Queen wil spelen, dan wil ik het orgineel spelen en niet de melodie lijn van het koor, dat zie je vaak in filmpjes op Youtube.com. en tuurlijk is het ook wel mooi als je de zang kan naspelen op de piano, maar ik vind het altijd zo suf klinken... zeg maar "net niet". Leon |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik ben op zoek naar het bladmuziek van behind blue eyes voor gitaar als iemand me kan helpen jonas_dejonghe@hotmail.com
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal! Ik ben al een hele tijd op internet aan het zoeken naar de bladmuziek (voor piano uiteraard) van Promise van Krezip. Via de bibliotheek en sites over Krezip kom ik ook niet verder. Wie heeft deze bladmuziek voor mij? Ik kan helaas niet ruilen. Het zou geweldig zijn als iemand het naar me op kan sturen
![]() groetjes Linda lberenbroek@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Heey allemaal,
Ik ben opzoek naar bladmuziek voor de piano van tokio hotel, heeft iemand dit en zou diegene mij dit misschien willen sturen? Mijn email: martine_lemmens1990@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
hallo allemaal
als er iemand gratis partituren heeft van Marco Borsato. Zou je dat dan naar lienguillemijn@hotmail.com willen sturen alsjeblieft! |
![]() |
![]() |