|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Heejj,,
iiCk zelf ben ook TE dun ![]() ik ben 13, ik zit in de 2e klas ik ben ong 1.70 (miss nog wel groter) en ik weeg 48! me vriendinnen vragen heel vaak ''waarom ben je zo dun'' en ''hoe komt het dat je zo dun bent?'' en heel veel zeggen ook dat ik moet aankomen en dan ik egt veel ste dun ben :S en sommige maken lullige opmerkingen over. Ik zit helemaal niet lekker in me vel door een moeilijk verleden en ik denk overal veel te veel bij na en dan raak ik soms heel emotioneel van ik kan dan soms gewoon hele nachten niet slapen Ik lijd niet aan anorexia ofso,, hoe moet ik dikker worden en hoe kom ik van die slapeloze nachten af :S Hoezo mislukt mens? :S |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Ik ben ook dun (40kilo & 18jaar).. en zat ook niet lekker in me vel, slapeloze nachten, huilbuien etc.
Ben toen naar mijn doktor geweest en hebben hierover gepraat kwam erop neer dat ik veelste stressie was.. de doktor zei probeer een dagboek bij te houden of gewoon een schrift, schrijf hier voor het slapen gaan al je problemen op en eventueel een oplossing.. zodat je hier snachts niet over na hoeft te denken omdat je dit al opgelost hebt..! Bij mij hielp het wel redelijk en slaap steeds beter je kan het hooguit proberen Sterkte Little_girl |
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Little_girl bedankt voor de tip ik kan het altijd proberen
![]() Ik kan meestal 's ochtends niet goed eten omdat ik dan heel moe ben doordat ik niet zo veel slaap. Hopelijk werdt jouwn tip waardoor ik beter kan slapen en daardoor meer uitgerust ben en hopelijk heb ik dan ook meer trek 's ochtends in eten Maar ik heb even een vraagje aan jouw.. Jij zij dat je 40 weegt en 18 bent maar hoe lang ben je dan eigenlijk wnd het zou niet best zijn als jij ook net zo lang als mij zou zijn.. |
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik vind het wel mooi zo en als ik zo naar mn vriendinnen kijk zijn ze net zoals mij. Wat ik probeer te zeggen is dat het volgens mij wel normaal is zo'n verhouding. |
|
|