|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
|
Ik zie de supporters als een belangrijk deel van een team eigenlijk, als je hele stadion je uitfluit speel je echt niet lekker.
het publiek in het DSB Stadion is nog wisselvalliger dan het weer. Ik zal niet ontkennen dat wij in de ArenA dat ook zijn, maar niet half zoals in Alkmaar. Wij staan er in weer en wind, terwijl DSB de helft van de tijd (half) leeg is. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Wat versta je onder een echte ajax supporter? Ik denk dat die nog zeldzamer is als een bengaalse tijger. Ik heb een hekel aan glorie supporters. Echt daar krijg ik gewoon de kots van. En Ajax is voor mij gewoon een glorieclub. Gaat 't goed, zit het redelijk vol. Gaat 't slecht komt er geen hond. Zakenmannetjes all over, persoonlijkheden die een wedstrijdje tegen Feyenoord of PSV "wel" leuk vinden, of misschien Utrecht(als t tenminste niet koud is). Maar zodra ze een keer tegen Heracles ofzo moeten blijven ze liever in hun nest liggen... De echte ajax supporter, ik denk dat dat heel lang geleden is dat mensen daar een beeld bij hebben. |
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
Als je nou een voorbeeld aan Feyenoord neemt, vorig weekend verloren ze met 0-4 van Grunn, Liepen ze ook massaal weg, terwijl feyenoord toch een club van het volk is? Bij elke club heb je ze rondlopen hoor.. |
|
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|