|
|||||||
| School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Dat verklaart een hoop.
Maar ik bedoelde dat je in een oud topic poste waar niemand meer in poste. Zulke mensen noemt men 'necromancers' En in sommige topics is dat vervelend maar hier niet maar ik heb de gewoonte 'necromancers' af te zeiken, goed he!
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|