|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
<3 lowlands!
|
![]()
ik vond hip-hop wel leuk..
maar nu met die clips.. ik begin er steeds meer een hekel aan te krijgen! doe mij maar rock/punk/ska/alternative =) maaja. dát komt weer nooit op tv.. ja alleen op achterlijke tijdstippen.. 1 uur 's nachts en dan doordeweeks enzo.. maar gelukkig is de meest erge hip-hop zender weg =) doei the box ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En ik zou laatste tijd eerder de hele Amerikaanse bandscene negeren als ik me door clips zou laten leiden: Fall out boy, My chemical romance ![]() En tegenwoordig hebben veel mensen digitale tv moet je gewoon even mtv2 aanzetten daar komen af en toe nog best vette bands langs uitgezonderd van bovengenoemde dandie daar ook genoeg airtime krijgen...... |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
<3 lowlands!
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
die bands vind ik juist leuk.. (mcr overigens niet) maarja je hebt wel gelijk dat er opeens een amerikaanse bandjes hype is.. opzich wel jammer. en die digitale tv mag ik niet ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
opeens een hype? Nou nee hoor. Als jij dat soort muziek leuk vindt, waarom vind je het dan jammer dat er nu juist meer van dat soort bandjes in the picture komen? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Zoiets moet je dan juist verwelkomen lijkt me.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Het is natuurlijk heel jammer als jij anders wil zijn dat opeens al die mensen uit de massa jou muziek gaan luisteren. Dan moet je maar steeds slechtere muziek gaan luisteren totdat je uiteindelijk uitkomt bij hardcore-punk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
<3 lowlands!
|
![]() Citaat:
en sjah. ik mag dan wel soort van alto zijn.. (ik ga mezelf geen 'naam' geven en zo mezelf in een groepje of hoek plaatsen) maar hardcore-punk ga ik toch écht niet luisteren hoor ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |