|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() Lange Frans, De Jeugd van Tegenwoordig en dat soort onzin is geen hip hop. dJVT is hilarisch maar noem het aub niet in een hip hop discussie. (geldt ook voor Gym Class Heroes, ik weiger het hip hop te noemen, aangezien het indie is.) Hip hop is een lifestyle, het is inspiratie, net zoals Ska, Punk, Rock voor de meeste voor jullie. Ik heb de bling-bling niet uitgevonden, maar zelfs de hip hop wereld verafschuwd deze bling-bling cultuur. Hip hop is immers verdeeld in meerdere vormen (net als Rock) en een aantal van die vormen zijn inderdaad erg triest, maar de trouwe vorm is dope, and if you ain't down with that, i got two words for ya: SUCK IT! (toch Relic ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik zie jou ook echt The Last Poets uit de jaren 70 opzetten ![]() Ik vind de muziek stroming Rapcore ook wel dope ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Amsterdam Original
|
![]()
Doe nou niet zo ongelooflijk wijs, volgens mij ken jij mij en mijn waardevolle cd collectie niet.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Vind één van jullie eigenlijk dat er in de Nederlandse ''Hiphop" wel een mc is die het verdient echte hiphop genoemd te worden?
Ik durf Opgezwolle er wel voor te nomineren. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
I <3 Leiden.
|
![]() Citaat:
![]() Ik luister net als de meeste mensen vanalles, de tijd dat ik mezelf tot een bepaalde groep rekende is allang voorbij.. Het meeste luister ik toch naar punk/hard rock, maar ook steeds meer hiphop en jumpstyle.. Hardcore luisterde ik ook vaak, maar dat volg ik niet zoveel meer..
16:22 Chiw: you will all see 16:22 Mork: not all 16:22 Mork: stevie wonder wont |
|
![]() |
![]() |