|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Ik zie niet in waarom ik mijn mening aan moet passen omdat iemand dat beledigent vind, het is mijn recht toch?
Trouwens, wie bepaalt er wanneer iets beledigent is? precies dat is ook een mening.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
Leuk toch, Theo en Pim die gestorven zijn voor onze recht. Leuk alle soldaatjes die vermoord zijn om dit een vrij land te maken. Nu betekent het dat we elkaar mogen beledigen, en dat we ons zelf mogen entertainen om het waardeloze gevoel van een ander. En we vragen ons nog steeds af wat er mis is met de maatschappij...
![]() |
![]() |
#3 | |
Banned
|
![]() Citaat:
En wat een gelul dat 2e stuk, ik ben helemaal niet voor het contstant beledigen van andere mensen, maar ik vind niet dat ik om mijn point of view heen hoef te draaien alleen omdat iemand anders me dan niet lief meer vind. en het gene wat mis is met deze maatschapij is dat wij mensen niet durven om voor onze overtuigingen op te komen en onze bek open te trekken. |
|
![]() |
![]() |