|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
|
Hallo,
leuk dat je deze interessante sites even vermeld. Ik ben echter nog op zoek naar drie nummers. Heb jij soms 'From this moment van Shania Twain, All you need is love van The Beatles of Halleluia van Jeff Buckley? Alvast hartelijk bedankt Citaat:
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Hey
Ik ben op zoek naar de piano partituUr van 'Het is een Nacht', van Guus Meeuwis. Ben er echt al lang naar op zoek en heb het nodig voor t spelen op de trouw van mijn broer volgende maand !!! Voor de rest had ik ook graag 'Grace Kelly' van Mika, , 'From This Moment' van Shania Twain, 'I Would Stay' van Krezip, 'Everything I do, I do it For You' van Bryan Adams, 'Eye of the Tiger'.... whatever that goed is...Als er iemand iets van Phil Collins zou willen daar heb ik veel van en van the Beatles ook... Groetjes en alvast bedankt melody_bomon@hotmail.com |
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
dat is me nog een lijstje.. Euhm.. jammergenoeg heb ik guus meeuwis niet voor je maaaar;- Grace Kelly - Mika - From this moment - Shania Twain - Krezip - I would stay (3 versies) - Bryan Adams - Everything I do En 3 nummers van phil collins komen jou kant op.. Mirrin |
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
heeft er iemand de partituren van de liedjes :
tokio hotel - reden tokio hotel - ich bin nich ich zoja ; stuur naar fekesenna@hotmail.com DANKUUU ! groetjes , phedra .x |
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik zou ook heel graag de noten van de liedjes van Tokio Hotel willen hebben! Het maakt niet uit welk liedje, als het maar mooi klinkt als je het speelt. ![]() Heb je dus bladmuziek/partituren/enz. van Tokio Hotel, mail dat dan please naar kim-brands@hotmail.com ![]() xxx Kim |
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
hey,
ik ben op zoek voor mijn huwelijk, naar partituur voor piano naar liedjes van clouseau. vooral naar worship of in't nederlands onvergetelijke nacht. thx. andere liedjes ook altijd welkom greets christel je kan mailen naar christel.debaissieux@student.kdg.be |
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hoi!
Ik heb volgende week een auditie en ik ben dringend opzoek naar de bladmuziek (voor piano) van Geef me vleugels - De kleine zeemeermin. Wie zou mij deze aub kunnen sturen? Groetjes |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
En heeft iemand aub Welcome to the 60's van Hairspray?
![]() Groetjes |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
Hallo,
heeft iemand de bladmuziek van 1 van de liedjes van Marco Borsato, Nick en Simon, Mariah carey? zouden jullie die pleasee naar mij willen sturen? Groetjes Leonie Leonie_abbing_93@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
Hallo,
ik ben op zoek naar bladmuziek van: Apologize - one republic He's a pirate - pirates of the carribean Ordinary people - john legend Bubbly - colbie caillat Rolling in the deep - adele Set fire to the rain - adele Survivor - destiny's child Grenade - bruno mars Just the way you are - bruno mars We r who we r - ke$h@ Paparazzi - greyson change Paparazzi - lady gaga Lazy song - bruno mars Parachute - cheryl cole heb je een van deze liedjes stuur dan een bericht naar joymennings@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
hoi allemaal,
ik ben al lang op zoek naar de partituren van : guus meeuwis - het is een nacht do (brain adams) - heaven milow - you don't know al iemand mij kan helpen (liefst zo snel mogelijk) mijn e-mail adres is : juliekeh@hotmail.com bedankt, |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
Hallo!
Ik ben dringend op zoek naar het liedje 'ik zal jouw man zijn' van Raymond van het Groenewoud! Hopelijk kan iemand mij helpen! Alvast bedankt!! boeysara@hotmail.com xx |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
Ha, ik ben op zoek naar de bladmuziek (piano) van BRABANT van GUUS MEEUWIS. Heb al best veel gezocht, maar kan de juiste bladmuziek niet vinden.
Kan iemand die naar mij mailen? Mijn e-mail is: mollerweekly @ hotmail.com. Alvast bedankt! |
|
|
|