Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 June 2007, 14:01   #1
Astrada
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Doe eens een biografie van jezelf hier neerzetten, hoe oud ben je? Werk/studeer je? Zo ja, wat dan? Sociale omstandigheden (getrouwd, samenwonend, alleenstaand). Onder behandeling (geweest) van een psycholoog en of psychiater? Voorgeschiedenis (jeugd, misbruikt?, depressie, zelfmoord poging(en)?, vervelende aanvaringen met de medische wereld?)
Ik ben heel benieuwd waar bij jou de knik zit
Jammer Chrizly,
Eerst begin je te schelden en nu begin je sarcastisch te doen.

Er zijn mensen die sportiever reageren als ze niet tegen de feiten op kunnen...
Misschien lukt dat jou op latere leeftijd ook nog wel eens.

Tot die tijd tot ziens en het ga je goed
Astrada is offline  
Oud 28 June 2007, 00:56   #2
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Astrada Bekijk Bericht
Jammer Chrizly,
Eerst begin je te schelden en nu begin je sarcastisch te doen.

Misschien lukt dat jou op latere leeftijd ook nog wel eens.

Tot die tijd tot ziens en het ga je goed
Schelden? Waar?
En sarcastisch, tja het is maar hoe je het opvat, ik zie deze obsessieve drang van jou om koste wat kost mensen over te halen naar de kant van "ADHD is niks en al mijn niet relevante bronnen bewijzen dat" als een intressant psychologisch complex, daarom vraag ik naar je biografische gegevens, omdat ik er bijna zeker van ben dat jij ergens in je jeugd/tegenwoordige leven iets hebt meegemaakt waarmee dit gedrag verklaard kan worden.

Citaat:
Ja inderdaad en jij bent iemand die daar niet sportief op reageerd, bronnen die het bestaan van het ADHD syndroom verklaren, danwel medicijnen die de symptomen daarvan kunnen verlichten doe jij direct af als niet ter zake doenend of niet geloofwaardig omdat jij denkt dat ieder wetenschappenschappelijk instituut onder een hoedje speelt met de hele ritalin industrie.
Over niet tegen de feiten op kunnen gesproken....

Laatst aangepast door Chrizlybeer : 28 June 2007 om 11:54
Chrizlybeer is offline  
Oud 28 June 2007, 12:09   #3
Astrada
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
daarom vraag ik naar je biografische gegevens, omdat ik er bijna zeker van ben dat jij ergens in je jeugd/tegenwoordige leven iets hebt meegemaakt waarmee dit gedrag verklaard kan worden.
Je zit er helemaal naast Chrizly,
persoonlijk heb ik nog nooit een dwangbehandeling of opsluiting meegemaakt in de psychiatrie of in welk ander instituut dan ook.
Ik ben juist uitzonderlijk vrij in doen en denken en altijd al geweest!

Feiten, en deze op een realistische en bekwame manier kunnen inzien en begrijpen, daar draait het allemaal om.

En dat is me aardig is gelukt, denk ik.

Daarom maak ik me over de bio-industrie feitelijk nog bozer dan over de psychiatrie, de dieren kunnen helemaal niets terug doen...

En de stichting "pup in nood" valt dan weer in het niets in vergelijking met "wakker dier".
Het aaibaarheidsgehalte waar de één voor strijd tegen de numerieke meerderheid waar de andervoor vecht(450.000.000 dieren).

De psychiatrie is weer heel wat anders, maar is wel één van de slechtste invloeden gebleken op de mensheid zeker de afgelopen 200 jaar.

Rekensommetjes Chrizly, allemaal rekensommetjes...
1+1=2 begrijp je?

ps. En feiten? Die zijn er genoeg in het voordeel van de anti-psychiatrie, maar je kunt ze pas gaan inzien als je er aan toe bent.
Astrada is offline  
Oud 28 June 2007, 12:40   #4
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Je zit er helemaal naast Chrizly,
persoonlijk heb ik nog nooit een dwangbehandeling of opsluiting meegemaakt in de psychiatrie of in welk ander instituut dan ook.
Ik ben juist uitzonderlijk vrij in doen en denken en altijd al geweest!
Helaas gedraag je je niet zo....
Citaat:
Feiten, en deze op een realistische en bekwame manier kunnen inzien en begrijpen, daar draait het allemaal om.

En dat is me aardig is gelukt, denk ik.
Nee dat denk ik niet aangezien je niet in staat bent feiten van de andere kant te erkennen, ik vind een onderzoek gepubliceerd door een wetenschappelijk instituut nog altijd geloofwaardiger dan een stel bij mekaar gegooide rotzooi van ouderstegenadhd.nl

Citaat:
Daarom maak ik me over de bio-industrie feitelijk nog bozer dan over de psychiatrie, de dieren kunnen helemaal niets terug doen...

En de stichting "pup in nood" valt dan weer in het niets in vergelijking met "wakker dier".
Het aaibaarheidsgehalte waar de één voor strijd tegen de numerieke meerderheid waar de andervoor vecht(450.000.000 dieren).
Kom op he, wat voor bord heb jij voor je kop zeg; dieren zijn nodig om medicijnen te testen, een muis is voor mij nog altijd ondergeschikt aan de mens. (daarnaast ben je ook wel overal tegen aan aan het schoppen niet? GL?)

Citaat:
De psychiatrie is weer heel wat anders, maar is wel één van de slechtste invloeden gebleken op de mensheid zeker de afgelopen 200 jaar.

Rekensommetjes Chrizly, allemaal rekensommetjes...
1+1=2 begrijp je?

ps. En feiten? Die zijn er genoeg in het voordeel van de anti-psychiatrie, maar je kunt ze pas gaan inzien als je er aan toe bent.

Onzin onzin en nog eens onzin, je moest eens weten hoe ontzettend veel mensen baat hebben bij de psychiatrie.
Maar ja, feiten? Die er ontzettend veel in het voordeel van de psychiatrie, maar je kunt ze pas gaan inzien als je er aan toe bent....

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels