Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 July 2007, 21:38   #1
slayernl
Guest

Standaard

hoi,

bedankt voor de reacties, ik ga inderdaad aan het eind van de week proberen haar te bellen. Dat is zoiezo al iets persoonlijker als msn of wanneer er vrienden bij zijn want meestal praten we zo met elkaar, als er vrienden bij zijn of op msn , en bellen is een stuk persoonlijker dus is een goed idee inderdaad.

Verder probeer ik er gewoon een dagje van te maken en ik zie wel waar het toe leid want ik wil haar eigenlijk echt vertellen wat ik voor haar voel, of het laten merken want in één keer vertellen is hoogst waarschijnlijk geen goed idee

Ik weet dat ik waarschijnlijk teveel hoop heb dat het toch nog wat wordt tussen ons maar om heel eerlijk te zijn wil ik het wel gewoon proberen want anders heeft ze straks een vriend en wanneer het dan uit is tussen hun komt die hoop misschien terug. Dus als ze nu zegt (nadat ik geprobeerd heb om paar keer met haar uit te gaan bijvoorbeeld) dat ze echt alleen maar vrienden wilt zijn dan blijft het daar gewoon bij voor me en kan ik tenminste tegen mezelf zeggen dat ik het geprobeerd heb, anders loop ik mezelf weer voor me kop te slaan dat ik niet durfde.

Groeten,
Slayernl
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2007, 13:14   #2
Denathy
Lid

Standaard

klinkt als een goed idee , tsja hopen mag altijd toch?
Maak er maar een mooie middag van , veel succes!

Beter een blauwtje gelopen dan helemaal niks geprobeerd te hebben

hoop het beste voor je

ps. kun je ook vertellen hoe dit afloopt over een tijdje? vind ik wel leuk om te weten
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels