Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 August 2007, 18:18   #1
Sick Boy
Lid

Sick Boy's Avatar

Standaard

Blij dat het de goede kant opgaat, maar mocht het in de toekoemst weer slecht gaan, dan moet je gewoon praten met hem en zeggen wat je dwarszit.
Sick Boy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2007, 09:11   #2
Melanie_DB
Melanie_DB

Melanie_DB's Avatar

Thumbs up

Lieve mensen

Ik heb eergisteren de relatie met de dove jongen beëindigd. Ik kon niet meer tegen zijn gedrag. Het is veel beter zo, vind ik!!! Ik voel me opgelucht. Ik heb naar hem en naar zijn ouders 'n mail gestuurd met de uitleg erin. Toch heeft hij me eergisteren ('s avonds) nog 'n SMS gestuurd met de vraag of ik van hem hou en waarom ik het uitgemaakt heb. Mijn antwoord was simpel: hij moet zijn mail controleren! Volgens mij heeft zijn mama de mail achtergehouden voor hem om hem te beschermen. Ik heb al meerdere malen gemerkt dat zijn mama 'n schijnheilige is en denk dat ze de mail gewist heeft uit zijn postvak. Zo zie je maar!! Ze probeerde me ook constant te manipuleren en me zelfs op te zetten tegen mijn ouders. Gelukkig is dit alles voorbij, oef! Ik ben er heel blij mee!

Lieve groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2007, 11:37   #3
Anubis
Lid

Standaard

Lijkt me inderdaad beste idee om het uit te maken, maar kon je hem dat dan niet persoonlijk "zeggen". Via mail is echt zo onpersoonlijk.

Ik weet niet hoe oud je bent maar je komt me nog redelijk jong over. Bij het minste dat er gebeurt verander je helemaal van gedacht. Als hij iets doet dat je niet zint wil je hem direct dumpen en dan omdat hij gewoon een berichtje stuurt is hij weer de hemel voor je. Volgens mij zijn jullie allebei gewoon te wispelturig en te jong van geest om een serieuze relatie te hebben.
Anubis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels