|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik ben zelf een jongen, maar ik weet wel tips.
Kom zelfverzekerd over, uitstraling vallen meisjes op, als je een jongen bent die met iedereen meeloopt, of die in een hoekje zit en geen vrienden heeft of altijd een boek leest heeft vaak geen uitstraling, zorg er dus voor dat je jezelf blijft, en plezier hebt, dus veel lacht. 2. opvallende kleding kan zowel negatiev als positiev over komen, ik draag zelf best veel baggy kleding enzo, van karl kani en southpole enzo. Als je vindt dat dat bij je past draag het dan, ik heb alleen nog maar goeie reactie's gehad van ongeveer de mooiste meiden van de hele skool ![]() 3. Vind je een meisje leuk er uitzien, of lekker ofzo. Loop er dan naartoe, zeg iets van hoi ofzo of hoe heet je. Of als je op school zit zeg dan iets zoals'he weet jij waar dat lokaal zit?'. Wat ook kan is dat je haar op hyves aanspreekt, zeg dat je zijn haar leuk vind zitten of zeg dat je vindt dat je een mooi meisje bent, en vraag hij/haar msn. Als je die dan krijgt, klets een dan met haar. Klikt het? spreek iets af. Als je het niet durft vraag dan iets van, he waar woon je eigenlijk? Ik wil je huis wel is een keer zien, ofzoiets. 4. Heb humor ![]() lang verhaal, poe poe. moet maar es gaan slapen |
![]() |