|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
de rest hoop ik nog eens te krijgen hihi weten jullie wat het is mijn vader kan van heel veel populaire nummers zo de piano partij of welke partij dan ook geven het probleem is, dat dat programma een beetje dom is ;p als je bijv 2 lijnen hebt bij piano, kan het programma die alleen op 1 lijn krijgen dus dat is vaak erg onleesbaar haha Laatst aangepast door Denim_mouse : 23 September 2007 om 21:11 |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
hey,
ik ben op zoek naar de piano begeleiding van de roos - ann christie. ik moet namelijk iemand begeleiden daar bij. nu heb ik de partituur niet. ik heb op het gehoor al het grootste deel van de begeleiding kunnen na spelen zonder partituur, maar het plaatje klopt nog niet volledig. dus, als iemand de partituren van de pianobegeleiding van de roos heeft, kan je die aub eens door sturen? met vriendelijke groet, tom |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Eejz
Heeft er iemand de piano en/of gitaar partituur van: -de roos - ann christy -het is een nacht - guus meeuwis e-mail : silkedenul@hotmail.com alvast bedankt! x |
![]() |
![]() |