|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Awww wat zielig.
#2 |
Guest
|
![]()
Ik geloof in God en het kan me niet schelen dat ik in minderheid ben. Ik ben van mening dat al de mensen die in God niet geloven écht iets missen in hun leven en dat ze er vroeg of laat spijt van zullen krijgen. God maakt je sterk en verlos je van veel kwalijke dingen. Ik vind het zielig om te zien hoe zoveel mensen gebukt gaan onder de kracht van talloze dingen die nergens goed voor zijn zoals geld, hebzucht, het verlangen om beroemd te worden...als je sterft hou je toch niets over van die dingen!
|
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Maar van je geloof evenmin.
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
die personen zijn niet zwak, die gelóven ergens in! Laatst aangepast door Feeling_Girl : 1 October 2007 om 21:40 |
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
WTF!! ik heb op dit forum alleen nog maar negatieve en gemene berichten van jou gelezen! hou gewoon je domme kut bek en begin maar eens rekening met anderen te houden!!! als het bij game girl hard aan komt, moet je daar gewoon je excuses voor aan bieden!
jij bent echt typisch iemand die in deze wereld thuishoort: you sucks! |
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
You sucks? Ff Engels leren voordat je het probeert? En nee ik ga mijn excuses niet aanbieden. Dit is een fucking internet forum. 'Learn to internet.' Zullen we maar zeggen.
![]()
#8 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
Omdat jij dat zegt zeker?