Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 9 November 2007, 18:27   #1
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Angry

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Bull shit, jij hebt geen idee wat voor problemen ik heb meegemaakt, ik kan je in ieder geval vertellen dat die zeker niet voor de van jou zullen onderdoen.
Het getuigd gewoon van zwakte dat je dan maar aan jezelf gaat beginnen, dat draagt niets constructiefs bij aan het probleem.
Problemen zijn er om overheen te komen. Ik heb het idee dat dat voor de jeugd van tegenwoordig moeilijk te bevatten is, soms heb ik zelfs heb idee dat dit soort mensen hun probleem willen blijven aanhangen om iets te hebben dat hun gedrag altijd rechtvaardigd.
Voor mij blijft het snijden in je zelf kansloos, dom en verachtelijk.
Ik geloof best dat jij ook problemen heb meegemaakt die erg zijn. Maar kennelijk ben je sterk genoeg om daar mee om te kunnen gaan! Als een ander dat niet is moet je daar niet meteen op zo'n manier over gaan praten!
Nee, mijn gedrag kan niet gerechtvaardigd worden door mijn problemen. Ik kan mijn gedrag op dat punt gewoon niet rechtvaardigen. Maar ik vind het gewoon jammer dat mensen meteen zo naar je kijken, alsof je achterlijk ben, alsof je gewoon geen normaal mens ben!
Oud 10 November 2007, 00:47   #2
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Nee, mijn gedrag kan niet gerechtvaardigd worden door mijn problemen. Ik kan mijn gedrag op dat punt gewoon niet rechtvaardigen.
Kijk daar heb je het al, je zegt zelf al dat je het niet kan rechtvaardigen.
Als ik iets doe dat ik voor mijzelf niet kan rechtvaardigen, walg ik van mezelf.
Je zegt geeft nu ook zelf toe dat je gedrag niet te rechtvaardigen is. Waarom doe je het in godsnaam dan. Als je een probleem met jezelf hebt ben je pas echt twisted en dat heeft niet met dingen te maken die van buiten af komen.
Oud 10 November 2007, 13:13   #3
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Kijk daar heb je het al, je zegt zelf al dat je het niet kan rechtvaardigen.
Als ik iets doe dat ik voor mijzelf niet kan rechtvaardigen, walg ik van mezelf.
Je zegt geeft nu ook zelf toe dat je gedrag niet te rechtvaardigen is. Waarom doe je het in ******** dan. Als je een probleem met jezelf hebt ben je pas echt twisted en dat heeft niet met dingen te maken die van buiten af komen.
Er is volgens mij nu al 2/3 keer uitgelegd dat als je het doet er endorfine vrijkomt, en dat endorfine verslavend is. Ik baal er ook van dat ik het doe, maar die endorfine geeft zo'n goed gevoel als je je k*t voelt!
Oud 10 November 2007, 14:44   #4
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Dan is het toch te rechtvaardigen. -_- Je doet het omdat je verslaafd bent aan endorfine. (Of het ook klopt is een tweede ding.)
Oud 10 November 2007, 16:55   #5
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Dan is het toch te rechtvaardigen. -_- Je doet het omdat je verslaafd bent aan endorfine. (Of het ook klopt is een tweede ding.)
Nee, het is niet te rechtvaardigen, zelfs niet doordat ik verslaafd ben aan endorfine. Een verslaving maakt je gedrag niet goed!
Oud 10 November 2007, 17:42   #6
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Nee, het is niet te rechtvaardigen, zelfs niet doordat ik verslaafd ben aan endorfine. Een verslaving maakt je gedrag niet goed!
Dan niet joh.
Oud 10 November 2007, 19:02   #7
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Dan niet joh.
idd niet
Oud 10 November 2007, 23:01   #8
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Waarom begin je dr dan in hemels naam aan? Dat je als je eenmaal begonnen bent en geestelijk zwak bent er mee door gaat kan ik een heel klein beetje inkomen. Maar hoe fukking twisted ben je als je er überhaupt mee begint.
Oud 12 November 2007, 12:45   #9
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Waarom begin je dr dan in hemels naam aan? Dat je als je eenmaal begonnen bent en geestelijk zwak bent er mee door gaat kan ik een heel klein beetje inkomen. Maar hoe fukking twisted ben je als je er überhaupt mee begint.
Misschien gaat het wel niet goed met iemand als diegene daarmee begint, je doet het iig niet zomaar hoor, als je dat soms dacht!

Ik ben niet fukking twisted omdat er ik ooit mee begonnen ben. Op zo'n moment voel je je gewoon erg k*t, en de eerste keer gaat meestal niet eens bewust, je doet het en merkt dat het goed voelt, dan doe je het vanzelf nog een keer.

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels