|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
:s
|
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Andere woorden dan: Doe niet zo fucking zielig, jank niet om alles, get sum fucking nerve, doe niet alsof de hele wereld tegen je is, kom uit je zwartgeverfde emo-doos.
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar dat is niet zo, ik heb gewoon serieus problemen.. ik wil jullie daar ook helemaal niet mee lastig valle.. en het spijt me dat ik dat gedaan heb.. weetje.. elke dag als ik moet oversteken en ik sta te wachten op die auto's.. elke keer denk ik "zou ik er nou eens voor springen" en dit is geen aandacht trekken.. ik wil gewoon zeggen hoe het zit.. en dat jullie me niet voor een aansteller moeten uitschelden, want ik heb meer meegemaakt dan je denkt.. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
ach gus, ik zou BIJNA emotie tonen. Feit blijft dat je je bij dit forum hebt aangemeld met je gepiep toch? Dus aandachtvragen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
KnikkerOog!
|
![]() Citaat:
Je meld je aan op een forum omdat je het lol vind.. dat doen wij ook... BEDERF ONZE LOL DAN NIET MET DIE ONZIN VAN JOU!!!!
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
dit forum is voor het grootste deel om mensen te helpen, en veel mensen komen hier met een vraag, maar er zijn dan mensen zoals waarschijnlijk ook jij, die gewoon op dit forum zitten om iedereen uit te zeiken enzo, die mensen zijn triest..
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Je onderscheidt je zelf alleen van de suicidale door het niet te doen. En zoals je zegt je bent nog maar 14, in de pubertijd stel je je altijd een beetje aan, ies natoer enzo.
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Iek swèerr ùp Hamst'rr nee maar ff zonder gein.. ik weet wat pubertijd is.. maar dat is niet in mijn geval, al die probleme worden me soms gewoon een beetje te veel.. en dan "crasht" het van binne |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
zit je in de ontkenningsfase? XD
|
![]() |
![]() |
#12 |
Beheerder
|
![]()
Laat iedere puber dat nou net zeggen
![]()
![]() |
#13 |
Super Lid
|
![]()
Jij hebt echt geen grote problemen, je maakt ze zelf.
![]() |
#14 |
Guest
|
![]() |
![]() |