|
|||||||
| School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Banned
|
w00t, iemand mijn MSN doorgegeven aan een staker?
![]() Het niveau; // Erwin - says: Staken is zielig Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: Jij bnt zielig! // Erwin - says: Nee stakers, zie je wel dat die extra uren nodig zijn? // Erwin - says: Lezen is moeilijk he? // Erwin - says: Maar ontopic // Erwin - says: Waarom zou je staken? Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: Jaa vind ik ook wat is dat lezen // Erwin - says: interpunctie* Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: Kn je me uit legen og nee want ik kan niet lezen Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: Flikker juhh // Erwin - says: ![]() // Erwin - says: Weetje, ik snap jullie niet Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: -_- // Erwin - says: je wil staken // Erwin - says: maar voor welk doel? Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: Ik mg tg zelf weten waat ik doe // Erwin - says: Het is gewoon nutteloos toch? Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: MINDER LES UREN! // Erwin - says: och gus, hoeveel wil je er dan? Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: gaa me tyd nietaan jou voldoen hoooi! // Erwin - says: w00t // Erwin - says: schat luister Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: Schat? // Erwin - says: je wilt minder uren maar weet zelf niet hoeveel, klopt dat? Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: n0u en daarom is het wellolig om mee tedoen // Erwin - says: wel lollig... // Erwin - says: Achja, leuk // Erwin - says: Oom agent die foto`s maakt en een dossier over je aanlegt Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: ouwe taart // Erwin - says: Nee het is zo // Erwin - says: de krant of internet niet gezien? // Erwin - says: ze maken dossiers aan over de lastpakken Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: Muahhahaha' 0UWE TAART Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: hou wel vn iemand die zo praat nit duss // Erwin - says: en die gaan ze oppakken als het ergens uit de hand loopt // Erwin - says: ![]() // Erwin - says: dusssss // Erwin - says: Als je wat langer offline bent weet ik hoe het komt Wendy<3 Maandg weer staken Michella iloveyousomuch says: 0omgg gom hb je ckr? // Erwin - says: Neuh, ik had een 1040uren schooljaar Laatst aangepast door insanity : 25 November 2007 om 12:50 |
|
|
|