|
|||||||
| School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
omdat ik me dan vermaak ?
|
|
|
|
#2 | |||||||||
|
Banned
|
Citaat:
Het is net als wat pim fortuyn zei; "ga dan weg, je hoeft niet te blijven. ga dan weg als het je niet bevalt" ![]() Citaat:
precies, ik heb weer eens gelijk. Dus lul niet zo slap sletje, en maak wat van je leventje ![]() Citaat:
![]() Als het zo`n schande is om lid te zijn van een forum, wat is dan jou reden om hier te zijn en te blijven posten? ![]() 3-0? dank je! Citaat:
En nee, ik ben hier niet gekomen om, zoals jij, een of ander jankverhaal op te zetten en vervolgens in een ander topic iemand uitlachen die het zelfde doet ![]() Beetje dubbel op niet? dacht ik ook ![]() Citaat:
Wat is je punt? HEB je überhaupt wel een punt? Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Jochie, dit is dollen. Wacht maar tot ik ga flamen, dan roep je vanavond nog boe-hoe bij mama. ![]() Rot nou ohooop! we wachten... Citaat:
voor goed? ![]() einde-fucking-lijk! o, dus een forum is zielig. Maar je vermaakt je wel. Wederom dubbel op nietwaar? ik vermaak me ook, heerlijk een VMBO`er afzeiken en uitlullen
|
|||||||||
|
|
|