|
|||||||
| Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Banned
|
Citaat:
mwahahahaha ![]() ik 12? ![]() sure! Ik ben 12 op de dag dat jij nederlands kan sletje ![]() En bij deze heb je nog een kans om die kankerblauwe tekst weg te halen of op zijn minst in een normale kleur te typen ![]() Dus; "niet praten hoertje" en ga nu maar weer dood, papa gaat zo offline. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Oh en anders?
God, je maakt me bang, zeg... en dat is Delly taal... Is stoer, maar wat weet jy ervan... Delly soldier ... Jy kan niet eens raden wat Delly betekent, dus bek houden en oprotten... ok, je bent geen 12, dan ben je 13... whatever, ouder dan my ben je toch niet
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banned
|
Citaat:
![]() en dan ben je nog jonger dan mij doosje. En nee, ik weet niet en wil ook niet weten wat delly is ![]() Het klinkt als een game voor 12/13 jarigen
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
rarejoppie, kmerk nu al dat je raar bent, dus dat hoef je niet speciaal in je naam te zetten, bemoei je er ff niet mee.. oh en vertel, wat mag delly dan wel niet voorstellen??
en inshanitiya ofzo... je bent dus een boy?? ahahah 19 en dat is oud? jezus hee....ik studeer dit jaar af, ''lieverd'' |
|
|
|
|
#7 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
(voor hoer heb je geen opleiding nodig en dan word je tenminste in je waarde gelaten )
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
Ja, voor vuilnisman cker... Ik studeer af voor DOKTER... en das heel wat anders dan op je 19e al afstuderen
maarja, byee
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banned
|
Citaat:
oke "dokter", vraagje; Waneer is euthanasie veroorlooft? En anderen. Ja ik weet hoe dit zit, antwoord ff niet voor mevrouw door het ijs zakt
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Stopwoordjesverslaafde
|
Citaat:
![]() Creep.
|
|
|
#12 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Dus ga maar lekker roken en zuipen met je breezah en delly vriendjes. Of in jouw taal: Duidelijk jij praat kankerstoer ga je vader neuken ik klap jou kankerhard je tanden op de stoeprand.
|
|
|
#13 | |
|
Geen zin.wat isdit dan?
|
Citaat:
Nou! vroegah had ik al een grote passie voor het snijden in lichamen.
|
|
|
#14 | ||
|
Beheerder
|
Citaat:
wat een grappig bullshit is dit, als jij ouder bent dan 12 en je typt op deze manier ben je zo bizar kansloos dat ik niet eens wil gaan proberen om dat onder woorden te brengen. De teringCitaat:
En dan dokter in wat? eenooggynaecoloog?
|
|
|
#15 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Je praat cker tegen jeself?? eey kuthoertjes/players, whatever... kheb egt wel wat betersz te doen dat hierop te zitten reageren, dit is myn laatste reactie
doeii
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
|
|
|