|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
hey,
ik ben op zoek voor mijn huwelijk, naar partituur voor piano naar liedjes van clouseau. vooral naar worship of in't nederlands onvergetelijke nacht. thx. andere liedjes ook altijd welkom greets christel je kan mailen naar christel.debaissieux@student.kdg.be |
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Hoi!
Ik heb volgende week een auditie en ik ben dringend opzoek naar de bladmuziek (voor piano) van Geef me vleugels - De kleine zeemeermin. Wie zou mij deze aub kunnen sturen? Groetjes |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
En heeft iemand aub Welcome to the 60's van Hairspray?
![]() Groetjes |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Hallo,
heeft iemand de bladmuziek van 1 van de liedjes van Marco Borsato, Nick en Simon, Mariah carey? zouden jullie die pleasee naar mij willen sturen? Groetjes Leonie Leonie_abbing_93@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
Hallo,
ik ben op zoek naar bladmuziek van: Apologize - one republic He's a pirate - pirates of the carribean Ordinary people - john legend Bubbly - colbie caillat Rolling in the deep - adele Set fire to the rain - adele Survivor - destiny's child Grenade - bruno mars Just the way you are - bruno mars We r who we r - ke$h@ Paparazzi - greyson change Paparazzi - lady gaga Lazy song - bruno mars Parachute - cheryl cole heb je een van deze liedjes stuur dan een bericht naar joymennings@hotmail.com |
|
|
|