|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey pianoamateur ik weet niet of je nog kijkt maar zou je me
deze liedjes kunnen sturen? -Tomorrow musical annie -sorry seems to be elton john -hou me vast volumia -angels robbie wiliams -afscheid volumia -when you believe WH&MC -candle in the wind Elton john -per spoor GM en het is een nacht GM mijn email is aimeewest@hotmail.com alvast heel erg bedankt (mischien een beetje veel he ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Hallo Debje,
ik zag uw berichtje ivm partituren die jij zou willen doorsturen. Zou je - Marco Borsato: Nooit meer een morgen - Mika: My interpretation - Phantom of the opera: Think of me & Music of the night naar mij willen doorsturen aub? Mijn mailadres = sjoklat@hotmail.com Alvast nen hélen dikke merci!! Moogo xx |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Hoi Debbie,
Zou ik van jou het bladmuziek van Ten Sharp mogen hebben? Je kunt deze sturen naar lady_nadi@hotmail.com Alvast bedankt! Groetjes nadia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Heeii,
Ik wou vragen of iemand mij bladmuziek kon sturen van alicia keys met no one, Of colbie calait met bubbly. in ieder geval rustige liedjes die ik kan spelen op de piano. Alvastt bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Heejjzz
![]() ik vroeg me af of iemand pianopartiture heeft van Disney liedjes .. maakt niet uit welke .. mijn e-mail is huggie_fluf@hotmail.com alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |