Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 January 2008, 15:03   #1
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Het heeft alles met dit topic te maken.
Ieder krijgt wat hij verdient schat, dus jij verdient je rotgevoel.
Dus voortaan niet meer piepen
Ten eerste ik ben je schat niet!!
en ten 2e, lees het verhaal van sickboy hieronder maar eens. En dan bedoel ik het stukje hierover..


Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Ik zit ff hardop te redeneren.
Jij claimt gelukkiger te zijn dan ons.
Oke...
Terwijl je volgens regels leeft die je zelf niet hebt gemaakt?
Zelf weten hoor, maar mischien had je dan in polen moeten zitten tussen '40 en '45?
Waarom had ik daar moeten zitten toen? En ja, ik ben gelukkig dat ik God ken, ik zou er niet aan moeten denken om te leven zonder Hem.

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Als in dat ieder mens beloont word TIJDENS EN NA het leven.
Dus dit is je beloning. Heerlijk al die littekens op het lichaam dat Hij je gegeven heeft.
Die gaf Hij me niet, dat heb ik mezelf aan gedaan ..


Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Klopt, maar de meeste mensen snappen het dat, als mensen zich vervelen aan je, dat je je muil moet houden
ja, en ik misschien wel niet, was iig niet van plan om voor jou mijn mening voor me te gaan houden!

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Snij ze.
Dankje, zal wel lukken, maar liever niet!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 16 January 2008, 15:05   #2
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht


Die gaf Hij me niet, dat heb ik mezelf aan gedaan ..

Je haalt jezelf al onderuit met deze tekst.

"Die gaf Hij me niet"

Waarom niet?
insanity is offline  
Oud 16 January 2008, 15:06   #3
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Je haalt jezelf al onderuit met deze tekst.

"Die gaf Hij me niet"

Waarom niet?
Hij gaf mij die littekens niet, omdat Hij van me houd, en omdat Hij me dat niet gunt!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 16 January 2008, 15:11   #4
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Hij gaf mij die littekens niet, omdat Hij van me houd, en omdat Hij me dat niet gunt!
mwahaha, schat...
Waarom ben je gaan snijden als Hij het zo goed met je voor heeft?
insanity is offline  
Oud 16 January 2008, 15:15   #5
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
mwahaha, schat...
Waarom ben je gaan snijden als Hij het zo goed met je voor heeft?
Voor de 2e keer, IK BEN JE SCHAT NIET!!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 16 January 2008, 15:16   #6
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Voor de 2e keer, IK BEN JE SCHAT NIET!!
Wee geen antwoord schat. 3e en laatste poging voor ik je defenitief uitgeluld noem en niet meer op je inga....
insanity is offline  
Oud 16 January 2008, 15:17   #7
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Wee geen antwoord schat. 3e en laatste poging voor ik je defenitief uitgeluld noem en niet meer op je inga....
Je kunt me uitgeluld noemen, alleen blijf ik erbij dat ik je schat niet ben!!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.