|
|||||||
| Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Stopwoordjesverslaafde
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
|
vertel
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Girlpower!!
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
|
Nee, want het enige wat daarvan komt is nog meer gezeur, en daar heb ik op het moment niet zo'n zin in.
Jullie zullen het toch niet snappen, dus waarom zou ik het gaan uitleggen?
__________________
Tot over een poosje :). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stopwoordjesverslaafde
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
|
Hou lekker effe je bek met je vooroordelen. Da's pas écht triest. Volgens mij ben ik geen jullie of wel dan? Raar ben jij.
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Girlpower!!
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
|
Ik bedoelde het ook niet persoonlijk, maar naar iedereen die dan gaat lopen zeuren! En als jij jezelf daardoor aangesproken voelt, dan is dat aan jou!
__________________
Tot over een poosje :). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stopwoordjesverslaafde
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
|
Als ik me aangesproken voel? Duh! Je sprak me aan, weet je nog. Of ben je dat door dat snijden vergeten?
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Girlpower!!
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
|
Nee, ik reageerde alleen op jou reactie, maar als ik over jullie praat is het toch logisch dat je dat niet persoonlijk moet opvatten!
__________________
Tot over een poosje :). |
|
|
|