|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
En we doen het voortaan zonder. Ik ben aan de pil duss. Kan dat dan toch kwaad? |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
GiRLPoWeR!
|
![]() Citaat:
1. Het blijft er uit komen na mijn weten.... 2.Je kan wel pijpen zonder condoom. maar als je aan de pil zit houd het nog niet in dat je dan geen soa's kan krijgen ! je kan beter het zekere voor het onzekere nemen en het met een condoom doen!
![]() |
#3 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
maar voor jongen is het wel lekkerder zonder condoom,
zeg nou is eerlijk, wat is belangrijker, dat je vriend het fijn vindt, of dat je soa kan krijgen.... komt er wel uit, maar niet in liters ofzo... dus valt wel mee |
![]() |
![]() |
#4 | |
GiRLPoWeR!
|
![]() Citaat:
Maar het gaat er wel degelijk om of je een soa kan krijgen of niet ![]() Okee voor een jongen is het misschien minder lekker maarja... dan zou ik zeggen, laat je eerst maar testen.. helemaal als hij het al vaker heeft gedaan! ![]()
![]() |
#5 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
maar als ze neuken zonder condoom, kan het pijpen zonder condoom ook geen kwaad. ze hebben waarschijnlijk nu toch al een soa. Zielig voor die vriend als ze nu opeens alles met condoom wil doen. heeft toch geen nut meer
|
![]() |