|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Het is de warmte van de zon
Die je doet denken aan die tijd Toen het allemaal begon Maar de reden ben je kwijt De pionnen op een schaakbord Je verandert steeds hun plaats Als het spel uiteindelijk instort Is het de overwinning die terug kaatst Golven slaan de rotsen Ze zijn als altijd nat en koel En dan telkens als ze botsen Krijg ik dat zekere gevoel Gooi je maskers in het water Spoel ze weg in de zoete zee Schreeuw nog even zie je later Waar ze heen gaan geen idee Als een vogel in de lucht Geen zorgen aan je hoofd De wind, een eindeloze zucht Door de vrijheid verdoofd Zo groen als het gras is Zo rood is het bloed Er ging van alles mis maar zeker weten het komt goed Golven slaan de rotsen Ze zijn als altijd nat en koel En dan telkens als ze botsen Krijg ik dat zekere gevoel Gooi je maskers in het water Spoel ze weg in de zoete zee Schreeuw nog even zie je later Waar ze heen gaan geen idee Kijk de maan zo hoog en ver Maar toch zie je zijn licht Tranen als een vallende ster Rolt met vreugde over je gezicht Sluit je ogen en voel Die zeldzame tinteling Je weet precies wat ik bedoel Je weet precies nog hoe het ging Golven slaan de rotsen Ze zijn als altijd nat en koel En dan telkens als ze botsen Krijg ik dat zekere gevoel Gooi je maskers in het water Spoel ze weg in de zoete zee Schreeuw nog even zie je later Waar ze heen gaan geen idee |