|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
is er iemand die mij kan helpen aan de bladmuziek van Alegria (cirque du soleil)???
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
heeej,,
ik zoek al een tijdje naar de bladmuziek van: Veldhuis en Kemper-Ik wou dat ik jou was Volumia-Afscheid en Kelly Clarkson-Because Of You wil je ze dan naar leandapanda@planet.nl sturen bvd |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Heey musici,
kan iemand mij miss de volgende bladmuziek versturen of mij een link geven waar te downloaden?? Ik ben al hartstikke blij met 1 van deze lijst. De sheets kunnen worden verzonden naar : Nielsfolkersma@hotmail.com * guus meeuwis - geef mij nu je angst * Veldhuis & kemper - Ik wou dat ik jouw was * Live - Overcome *Gary Jules - Madworld. Alvast bedankt, grtzz |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
misschien klinkt het gek voor velen van jullie
maar veel bladmuziek kun je ook bij de bibliotheek vinden ![]() gratis ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
hey, ik ben al hopeloos lang op zoek naar een site met gratis partituren voor de gitaar, liefst klassieke gitaar, van moderne liedjes pleas help
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Hallo,
ik zou graag de pianobegeleiding op bladmuziek willen hebben van het nummer Thank you for the music van Abba. Mijn email adres: krullebol73@hotmail.com Dank je wel! Brigit |
|
|
|