|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Bij mij op school doen ze altijd zeure als
je je huiswerk niet af hebt. Kunnnen ze je in het klassenboek voor zetten..KLASSEBOEK SUX! ![]() Nja...Dur is een leraar en die denkt dat ik nooit iets doe maar ik maak altijd keurig netjes me huiswerk en toen zei hij (toen ik me schrijft vergeten was): Geen wonder dat je gisteren zoveel tijd over had!!! MET ANDERE WOORDEN: JIJ HEBT HET NIET GEMAAKT GVD! Grrrrrrr.... ![]() Ik heb gezegd Laat dan ook maar als JIJ (we moeten U zeggen) denkt dat ik het niet heb gemaakt moet je dat maar lekker denken. En toen ben ik weggegaan en me Ziek gemeld. BAH! die vent haat ik echt! Hij zit altijd al opmerkingen te maken en toen ging het ook ff kut me me en dan begon hij te zeiken! Tis wel goed! En toen heb ik lekker mijn 2 daagjuhs op de bank doorgebracht! *Zucht* nog 9 Weken! ![]() en dan VIVA LAS VAKANTIE! ![]() Grtzzz x -|- TaPrOoT -|- P.s BIODOME ROELT EGT WEL! (KZIT EM (HALF) TE KIJKE! |
![]() |