|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
hmmm, ik zou hem gwn proberen te vertrouwn,,
en als hij dr wel wt meeheeft,, tjaa, dan is tie gwn niet goed genoeg voor je ik heb weer een ander probleem (liefde geft eigenlijk altijd problmen) mn vriendin en ik haddn een jongen een smsje gestuurd met: stel je voor: Je Moet met een van ons verkering nemen,, met wie neem je dan, en nog een foto dr bij van ons,, geen reactie dus,, 2 dagen later op msn, vraagt tie aan mij over dat smsje,, en vroeg of tie nog antwoord moet geven ik: eigenlijk wel ja. hij: jouw dan. noujaa later kom ik online zegt tie: hij: hee lekkerding ik: sindswanneer hij: altijd al zo igng het ff verder daarna: ik: meende je dat nou? hij: een beetje ik: wat ik zei weet ik niet meer ![]() en toen zei hij iets van: dat tie het nooit heeft laten merken,, t rouwns deze jongen msnde ik altijd veel mee dit jaar,, dikke lol altijd,, we woudn nog een vriendin te grazn nemen, zijn idee was: dat ik met hem zou gaan zoenen,, maar dat was meer een grap van ons wat we tog niet zouden doen..iniedergeval we waren best goeie vrienden totdat ik zo dom was om hem ooit een x zinloos te gaan uitschelden, dus toen ging het niet meer zo goed. nu gelkkig wel weer, met voetballen zatt tie aan mn riem,, hij vond het speldje dr aan sexy... om maar een beetjuh duidelijk te blijven dat eerste en dat laatste zijn deze week gebeurt. vind hij mij nou leuk of niet? |
![]() |
![]() |