|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Hij staat alleen niet neutraal in bepaalde situaties. Dat is dan wel weer zonde.
|
|
|
#2 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
Als ie hier nou voor betaald werd was het een andere verhaal geweest met je neutrale geneuzel
|
|
|
|
#3 | |
|
Lid
|
Citaat:
Maar wij weten allebei dat dit een eindeloze discussie is die al onder andere leden voort gaat,
|
|
|
|
#4 | ||
|
Beheerder
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik zeg hier gewoon wat ik wil en wat binnen de sociale normen en regels van dit forum vallen. Iets wat jij niet echt kan met je teksten in de trend van marrokanen en kogels
|
|
|
|
#5 | |
|
Lid
|
Citaat:
Deegbal Lid Geregistreerd op: 29 september 2008 Berichten: 831 Chrizlybeer Beheerder Geregistreerd op: 4 januari 2003 Locatie: Rotterdam Berichten: 3.693 Hoop dat je met je lage gedachtes en taalgebruik het verschil kan ontdekken tussen een lid en een beheerder. Btw, je geeft niet echt een goed voorbeeld voor de leden. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Als je ff leest wat je quote, staat daar precies het verschil tussen lid en beheerder uitgelegd.
![]() En buiten dat wat je zegt nergens op slaat om: beheerders zijn er helemaal niet om voorbeeld te geven, maar om het forum draaiende te houden. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Lid
|
Citaat:
Ik heb als je het feitelijk gezien bekijkt nie gezegt dat hij er is om een voorbeeld te geven. Ik heb gezegt dat hij geen goed voorbeeld geeft. Maar buiten dat zou je denken dat hij het ook als zijn taak ziet een beetje respectvol om te gaan met de leden, net zoals jou. Blijkbaar ben ik op een forum beland waar dat niet het geval is. O, en trouwens, hij behoort tot de Staff. Dat betekend dat hij niet mag flamen op andere mensen, want de regels gelden zowel voor de leden als voor de Staff. Alleen al van zijn signature straalt de flame af. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Lid
|
Citaat:
Voor mij hoef je het niet te doen.