|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Hej...vind ik wel n rotte ervaring voor je om mee te maken maar ben blij dat het weer goed kwam! Ja tja....kijk....jij had teminste nog het fatsoen terug te mailen dat je die ander niet leuk vond en dat ie moest stoppen enz....ikzelf kreeg gewoon geen kans van haar...om mezelf uit te leggen....want die emails wat ik stuurde bedoelde ik alleen maar goed...maar zij wilt het gewoon niet weten.... Over langzame tijd contact zoeken...na die pijn wat ze me bezorgd heeft? Ik heb alles gedaan wat ik kon, alles.... en er kwam gewoon niks uit haar, geen woord....ze heeft me keihard links laten liggen, en geloof me, dat doet veel meer pijn dan wat jij had gedaan. Om naar haar toe te komen koste me ruim 2 en een half uur, en als je dan bij haar vriendje dr huis moet gaan aanbellen (want daar woont ze praktisch al bij) en dan die schoonvader op je neus krijgt.....ik denk dat dat wel duidelijk was voor me.... Ik brak gewoon in 100000 stukjes op diezelfde dag, ik was speciaal daar heen gekomen, die 2 en n half uur, en zij...kon me niet eens onder ogen komen....ze wou me geen woord zeggen, en heeft me nog steeds geen woord gezegd...en dat gaat ze ook niet doen. En dan kunnen we lekker gezellig zitten kwebbelen over dat t na n jaar misschien weer kan... vergeet het maar, ik heb daar geen zin meer in... als zij die vriendschap terug wilt, mag ze eerst eens een behoorlijke grote excuses gaan aanbieden voor deze onacceptabele, groffe en onvolwassen reactie van haar...want dit heb ik niet verdiend....ik ben hier extreem gevoelig voor en zij wist dat... Tussendoor: Wat n watjes die jongens bij jou hahaha durven ze het alleen in mail te zetten? ![]()
''If You Love Something Set It Free'' ''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.'' ''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.'' Laatst aangepast door qds : 8 December 2008 om 06:14 |
|
![]() |
![]() |