|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Lid
|
Citaat:
Misschien heeft ze wel afstand en tijd nodig. Misschien is er wel een heel andere reden waarom ze je heeft verlaten. Maar jij ... jij moet je eerst gaan concentreren op je eigen herstel. Jij moet weer een helder koppie krijgen en het plezier in het leven terugvinden. Je zal nu zeggen "dat kan niet zonder haar", maar je zal wel moeten. Ik kan je één ding zeggen, zolang jij (semi-)depri blijft, zal zij nooit weer wat met jou willen. Dus, werk aan jezelf en probeer haar niet te vergeten, dat lukt toch niet, maar zet het van je af. En denk zo: als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn, komt ze later wel weer bij je terug. En anders loopt er ergens daar buiten nog wel iemand voor je rond. Vergeet niet dat je nog heel jong bent. Succes... en sterkte
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins Blood flowing through the valley under the cross For the freedom of our lands, for the vigor living within Graced by the love of God, their sacred lives scattered across |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Julio Senior.
|
Citaat:
Ja bedankt T Ging toen wel heel goed maarja.. Tis alweer opgelost denk ik..
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fail God's Lawyer
|
Zo snel?
Faker? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Lid
|
Citaat:
Heb je er eigenlijk weleens met haar over gepraat?
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins Blood flowing through the valley under the cross For the freedom of our lands, for the vigor living within Graced by the love of God, their sacred lives scattered across |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Julio Senior.
|
Citaat:
![]() Ze wou me niet meer zien enz. en dat vond ze ook beter voor me.. En dat klopt ook wel Dus nu ongeveer weekje niet gesproken en zo is het eigenlijk ook wel goed, en beter... Dus zo mag het ook wel blijven..Bedankt |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Visitor Message Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
#7 | |
|
Julio Senior.
|
Citaat:
![]() Ik heb niet gezegd dat ik haar ben vergeten of over haar heen ben.. maar dat het al beter gaat.. snap je dan niks jij LEEGHOOFD
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Visitor Message Moderator
|
Ik ben te moe om het uit te gaan leggen. Probeer het zelf is maar es te ontekken. En kijk eerst es of d'r iets in je eigen kop zit, voordat je over anderen begint.
|
|
|
#9 |
|
Fail God's Lawyer
|
Voor iemand die het zo zwaar heeft gehad (aldus jouw eigen woorden) heb je een belachelijk grote bek, asshole.
|
|
|
|