|
Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Dan ga je alleen nog maar meer van die droomwoorden gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik bedoel het eigenlijk niet helemaal op die manier. Ik bedoel meer dat je meer vanuit jezelf gaat schrijven en minder vanuit het standaard-kader. Dus, je gaat dingen schrijver die dichter bij je staan. Eigen ervaringen, dingen die je interesseren, eigen woorden. Voor mij werkt dat juist heel goed. Maar dat is voor iedereen verschillend, je hebt wel een punt daar.
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins Blood flowing through the valley under the cross For the freedom of our lands, for the vigor living within Graced by the love of God, their sacred lives scattered across |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Als ze dan nóg meer naar zichzelf gaan kijken, dan wordt 't alleen maar dromeriger. Of dan wordt 't depressief. Ook weer uit een standaardkader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Fair enough for me.
![]() Ik ben allang blij dat 't voor mij werkt. ![]()
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins Blood flowing through the valley under the cross For the freedom of our lands, for the vigor living within Graced by the love of God, their sacred lives scattered across |
![]() |
![]() |