|
|||||||
| Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Fail God's Lawyer
|
Ik ben geen rechter. Leer lezen. Ik kan er wel tegenop. Maar jij weigert te lezen.
Weet je wat, ik stel het volgende voor. Ga aangifte doen van abortus bij de politie. En make sure you tape it. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Linn_x
|
Wrom zou ik dat doen? Als zij abortus pleegt,, moet ze zelf weten.. als je je dan achteraf schuldig voelt is t je eigen schuld.. en als je je niet schuldig voelt.. ge-wel-dig.. Maakt mij niet uit wat ze uiteindelijk beslissen
![]() Het enige wat ik seg is dat je er goed overna moet denken!! Je verkracht me zinnen.. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Fail God's Lawyer
|
Nee dat doe ik niet. Jij zegt dat abortus moord is. Zoals die emo je al heeft verteld, is moord onwettig. Abortus is niet onwettig. Abortus is dus geen moord. Het is wel het doden van een (vul zelf maar in), maar het is geen moord.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Ook als je definitie van moord anders is dan die van de wet: als je abortus moord vind vind je het doden van dieren en planten ook moord.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fail God's Lawyer
|
Dat ook nog. Maar als jouw eigen definitie anders is, dan moet ze niet zeggen "abortus IS moord".
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
xtc moet je toch niet vaginaal in nemen
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Visitor Message Moderator
|
Poging om grappig te zijn, failt. Alweer.
![]() En niet uppen, klootzak. Citaat:
Doe maar. I'm getting pretty sick of that guy.
|
|