Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 March 2009, 12:53   #1
x-Kim-x
Lid
 
x-Kim-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2009
Berichten: 67
Standaard

ik zing..
dus stuur anders ff een PM
__________________
Hoi.
x-Kim-x is offline  
Oud 24 March 2009, 07:02   #2
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-Kim-x Bekijk Bericht
ik zing..
dus stuur anders ff een PM
Hij heeft al een zanger.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline  
Oud 23 March 2009, 16:03   #3
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

ik zing ook.
maar dat betekent niet dat het goed is.
*ramen springen*
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 23 March 2009, 21:42   #4
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Juist ja.
DKVTTZWN is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.