|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
'k denk dat je je beter gewoon de vraag gaat stellen: " Wilt hij dit wel? "
Het is niet echt altijd even evident om met een oudere persoon een relatie te hebben, zeker de meningsverschillen kunnen opdagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
MSN vragen is nou ook weer niet zo vreemd hoor. We leven in 2009 tenslotte. Citaat:
De eventuele problemen die kunnen ontstaan, die ik ook ben tegengekomen, is dat jij druk bent met werk/studie en hij nog middelbare school doet. Maar zo heel erg is dat ook niet. Geef het gewoon lekker wat tijd. Als hij 19-20 is, ben jij 25 en vast gesetteld, met baan. Dan kan je altijd nog gaan samenwonen. Hij maakt zijn studie af (of gaat aan het werk) en dat komt wel goed. Er zullen wel periodes zijn dat je elkaar minder ziet, door drukke levens en dergelijke. Maar die gaan ook weer over. Citaat:
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins Blood flowing through the valley under the cross For the freedom of our lands, for the vigor living within Graced by the love of God, their sacred lives scattered across |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Visitor Message Moderator
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins Blood flowing through the valley under the cross For the freedom of our lands, for the vigor living within Graced by the love of God, their sacred lives scattered across |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wel wat Emo zegt met: [QUOTE=De-Emo;1397149]Hoezo vergezocht? Ik geef alleen de mogelijke situatie die kan ontstaan mochten ze uiteindelijk toch in een relatie terechtkomen. [QUOTE] ![]() Laatst aangepast door emyh : 27 March 2009 om 12:30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Maar dat ben je nog niet, dus dat is nu nog niet nodig.
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Nee ik praat ook niet over dingen waar ik geen verstand van heb, ik hou hem niet alleen voor de gek, maar mijnzelf ook ![]() |
|
![]() |
![]() |