|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Tietenlied?
|
![]()
Ben ik het helemaal mee eens.
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Wat is er zo eng aan Wilders?
Waarom altijd de rechtse die eng zijn? De linkse kant is altijd goed,, maar ojeetje, het zou is rechts worden... Persoonlijk ben ik ook voor Wilders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus nogmaals: Who gives?
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ik zeg juist dat t mij niks uit maakt....
En over het algemeen wordt links als "goed" beschouwd. Als iemand rechts is wordt hij over het algemeen aan de kant gezet en afgezeken. Net zoals die vent van sp gisteren deed op tv.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
F0rum God +
|
![]()
de puinhopen van acht jaar paars zeggen je zeker niets?
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Nee, nooit van gehoord..
Maar het is wel zo dat Nederland zowat alleen maar mensen in de coallitie heeft die geitenwollensokkenbreiers zijn die alleen maar linkse gedachten hebben. En er zijn maar weinig mensen die er iets tegen doen. Bij ons op school zijn bijna alle boeken links geënt (bijv. maatschappijleer), alle uitstapjes tegenwoordig moeten over het algemeen met "cultuur" te maken hebben, we worden bij ons ook nog is verplicht 3 theathervoorstellingen bij te wonen om verschillende "culturen" te leren. En het is zelfs zo dat je Middeleeuwse "Literatuur" moet leren om meer van de Nederlandse "maatschappij" te leren. Dan komt er ook nog is bij dat er scholen zijn die "Multiculturelen weken" hebben, ook voor multiculti shit. En als je dan zegt "Ik ben het met deze stelling niet eens" durven ze te zeggen "Het is niet zwart of wit, maar grijs" terwijl ze zelf 1 kleur willen (buiten beschouwing gelaten dat ze zwart, bruin, geel, wit en eventuele roodhuiden bijeen willen, dus een mengelmoes, neem grijs, willen). En hier schijt ik dus de balen van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
Ik vind nog steeds dat 'ie normaal moet doen tov. buitenlanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
En wat doet hij dan verkeerd als ik vragen mag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Nuff said.
En daarbij komt dat ik dat hele rechtse gedoe maar eng vind. Wilders heeft wel een paar goeie punten, maar hij blijft eng, met z'n andere ideeen. Heb je mij niet horen zeggen. Moet jij weten. Ik praatte gisteren met een kerel, in de kampeerboerderij. Hij was net de uitslagen aan 't bekijken. Ik: "'t is wat met de pvv, hea?" Hij: "Alleen domme mensen stemmen daarop. Kennelijk zijn er een heleboel domme mensen."
![]() |
#11 |
F0rum God +
|
![]()
dus ik ben dom begrijp ik?